<3

Visste du..

Att jag vill ha - körkort.
Att min senaste kyss - var bäst
Att jag lyssnar mest på – R&B
Att jag inte gillar - lögnare
Att min bästa vän är – den bästa
Att min första riktiga kyss - var mysko
Att jag avskyr när folk snackar - skit
Att kärlek är – det underbaraste som finns så länge de varar.
Att jag gillar att - sova
Att jag är förälskad i - mig själv 
Att sist jag grät var – för att jag blev sårad
Att min mobiltelefon är – snygg men trasig skärm
Att när jag vaknar på morgonen – snoozar jag
Att innan jag går och lägger mig – borstar jag tänderna
Att idag har jag – nördat mig
Att jag just nu tänker på - en underbar människa!
Att i kväll ska jag – sova
Att i morgon kommer jag – gå i skolan
Att jag hoppas - att allting löser sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0