28 Oktober -

godkvällaans :D nu har jag precis ätit och ska snart hoppa in i duschen. hade maskerad i skolan idag haha.. mjaa vad säger man, de va väl bara jag å lärarna som va utklädda. jag va utklädd till en svart katt å lärarna till häxor =) roligt va de iaf. hade två möten i skolan idag, fett drygt å imorgon är jag ledig för att jag ska på ett till möte inne i uppsala kl: 11 . mega drygt de också. hehe aja, fredag imorgon å de betyder STUDIEBIDRAG! fy fan va skönt, de första jag ska köpa e faktiskt 3par skor för de behövs verkligen. ska se om jag hittar någon söt tröja också. de e helt sjukt hur fort pengar bränns egentligen om man tänker efter. de e verkligen dyrt att leva! vi betalar liksom för att få stå på marken! uuuhh ryser så fort ja bara tänker tanken. så 1050kr som studiebidraget ligger på fösvinner ju med ett swiiisch.. å så e ja ju så dum som röker också, de e en otrolig kostnad de med. måste försöka trappa ner med rökningen. farligt och dyrt. nog med de, imorgon e jag iaf ledig å på kvällen har jag inte en aning om vad som händer, får väl se om de dyker upp någon ferre :D på lördag ska jag iaf kolla på Saw 3D med sami, ruggigt spännande ska de bli. kommer förmodligen skrika ett antal gånger inne i biografen men tror ej att jag e ensam om de ahaha ;)  kan lägga upp trailern på bloggen! nä nu kom mamma precis hem ifrån jobbet, hon har vart borta i 6dagar nu så får nog va social med henne en stund.

här kommer trailern:

/>

kyssen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0