25 Oktober -

hejhopp. . suttit vid datorn sen jag kom hem ifrån skolan kl 12 är så jävla trött å de känns som att klockan typ är nio men de är den fan inte :( den är snart bara fem å jag som vill sooova.. fatta vilken seg dag de har varit. i skolan gick de helt okej, fick godkänt på matteprovet. men lite tråkigt att jonteh inte va i skolan . busfröt försov sig. slutade ju tjugo över 11 så han kunde gått va hemma tycker jag hahah. sarah va iaf i skolan räddaren i nöden!  näpp snart är de middag å efter de vill jag så gärna sova men tror inte de e någon bra idé lär ju vakna vid 3 inatt. aja får se hur länge ja orkar va uppe..
dagens favorit låt kommer här :
puss:*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0