22 Oktober -

hej alla glada å söta små priggiga korvar =) hiih.. sitter vid min gamla laptop som vart trasig i ett halv år. idag lagade jag den på egen hand å nu har han vaknat till liv igen. så stooolt över mig själv =) å de är inte egoistiskt tycker man får va stolt någon gång ibland tihi.. kom hem ifrån sala för någon timme sedan. har vart å bowlat och ätit på kina resturang med jonteh, emil och bettan. kul va de. jag förlorade som vanligt på bowlingen. håller mig nog helre till WII sports bowling på nintendo, mycket lättare hahaha..  å trött blir man av bowling också, tänkte snart bädda ner mig i sängen å kolla på tv å sen sova. funderar på att åka in till uppsala någorlunda ''tidigt'' haha runt fyra kan jag nog säga för då har jag väl vaknat till liv. haha nädå, tänkte hämta lite kläder ifrån peri. ska ju på halloween fest den 6november, spääänande! å efter jag fixat kläderna ska jag hem å duscha å fortsätta färden mot sala på fest =) de va allt för mig för idag . 

tjiingeliing och godnatt :* kysss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0