21 Oktober -

Godkväll :) lägg märket till att jag skriver i bloggen idag som jag sa igår att ja skulle ;) hihi.. mitt minne alltså. hepphopp, idag var de då skola ovanligt? svar nej. men allt flyter på jättre bra med allt pluggande även om de kan vara jobbigt att ta sig dit på mornarna så blir de nog bra i längden. något jag kommer vara glad för i framtiden! att jag fixat skolan alltså. aja nog med de, nu på kvällen har jag bara vart hemma framför datorn och degat! färgade håret och duschade nyss. och kläder tvättar jag för fulla muggar just nu också =) bra där! är mega hungrig så ska ta mig något att äta, sen sooova. imorgon är det äntligen fredag och då ska jag, jonteh och två utav hans vänner bowla, så kul =) och på lördag blir de fest i sala.  nä nu e de natti natti!

kysss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0