20 Oktober -

godkväll .. glömde bort att skriva i bloggen igår, de hände ändå inget speciellt mer än att jag hade skola som vanligt å va hemma resten av dagen/kvällen =) idag va de då samma visa igen. tråkigt men sant hehe.. lr njea lite kul va de idag i skolan ändå, vi va på brandstationen i heby å pratade med en gammal brandman som nu mera är pensionär. vi fick testa att släcka en brinnande docka och något flytande ämne, kanske va de gas? äsch ja minns inte. men kul va de iaf. och snart är det helg igen , på fredag ska jag förmodligen va med jonteh å några och på lördag ska jag å jonteh på fest i sala. trevligt trevligt hihi. sitter här å äter avocado å ska alldeles strax kryppa ner i min varma sköna säng å soooova. ska försöka skriva ett kort inlägg imorgon med.

godnatt
kyysss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0