18 Oktober -

tjenare.. ska berätta lite kort om helgen eftersom att jag inte han skriva verken i lördags lr igår. i lördags va då jag å resten av familjen hos några bekanta inne i uppsala. trevligt va de, åt middag, spelade WII och lite sånt. framåt elva tiden gick jag ut å träffade peri å mona en stund. vi satte oss på mc donalds å snackade skit. sen kom mamma å hämta mig. när jag kom hem slockna ja direkt. haha va en hård dag! och igår vaknade jag vid två. åkte sedan in till uppsala igen med familjen för mamma skulle till doktorn. sen handlade vi mat. å gissa vad jag hitta för gulligt på coop? (A)   hello kitty frukt mix. så jävla gullig. massa torkade frukter i små askar. kan lägga upp bild sen. efter vi handlat åkte vi hem å soov. å idag har de vart skola . tråkigt, men måste sköta mig. och nu på kvällen har jag pratat på skype med jonteh å sarah å massa andra gullegryn hihi..  nu e de snart sängen som gäller!
nattinatti

puss :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0