14 Oktober -

tjenixeen. sitter här i min ensamhet å har uuur tråkigt. vette fan va ja ska göra. kanske borde sova snart så ja orkar med skolan imorgon. jag har varit sjuk sen i lördags men har gått till skolan i vilket fall. men idag orkade jag verkligen inte så har bara suttit framför datorn och försökt fixa ljudet på datorn som fuckat ur helt. men tyvärr funka de inte ens när jonteh försökte hjälpa mig via msn :( komplicerade grejer de här. aja nog med de. imorgon är de faktiskt fredag, inget större planerat imorgon direkt så får väl se vad som händer :) på lördag e iaf hela familjen bjudna på middag hos min bonus pappas kompis :) de blir nog jätte trevligt. skriver mer imorgon

Kysss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0