13 Oktober - Oops..

tjenaaare.. hade helt å hållet glömt bort min stackars blogg :( kanske borde dyka upp oftare med ett inlägg lr två hihi.
jaaha ni. de har gått nästan ett halv år sen sist så vet inte vart ja ska börja, sommarlovet va iaf helt okej. dom flesta va ju bort resta så de va ganska tomt. hade iaf min lilla emma. på midsommar hade jag å emma de jätte mysigt, först va vi med min familj å kolla på midsommar firandet i vittinge. trevligt va de, framåt kvällen dumpa mamma oss på en camping mitt ute i ingenstans ahahhaha.. vi tältade alltså. fy fan va kul de va. sen har vi vart lite här å var, festat badat å grillat :)  va med peri också å vi va i en båt å festade med några vänner typ resten av lovet :D kuuul va de. ja å sen har väl de mesta flytit på som vanligt. började på IV i heby, andra året på IV känns väl inte så där skit kul men vad gör man inte för en bra framtid. aja vet knappt va jag ska skriva mer än att jag älskar dom få vänner jag har kvar. har liksom glidit ifrån dom flesta nu när jag har flyttat. nu är de nya tag som gäller får försöka så gått de går. problem stöter man på hela tiden känns de som.. vissa kommer man ifrån å vissa problem står kvar. just nu känns allt skiiit. tänker så mycket på de som jag å peri hade gemensamt, vi gjorde aaaallt tillsammans. sen gick lite saker snett å vi gled ifrån varandra helt. hon har nya vänner och jag har nya vänner. skiit säger jag bara. hon är världens bästavän. sviker aldrig, finns alltid där när jag behöver prata och stöttar mig igenom allt. och just nu när allt är piss behöver jag henne precis nu bredvid mig :( faan <3

hade gött. puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0