7 November -

godkväll ;)  igår va jag på maskerad med kenny å jonteh hemma hos bettan. sjöng singstar å dansade massor hahaha.. dunder kväll va de. alla skulle va ute kl 2 så jag å jonteh å kenny mötte upp malin sen så drog vi oss hem till sarah där dom hade fest, satt där en stund tills bussen skulle komma kvart över 3. vi åkte hem till kenny å sov där, sen kom mamma å hämtade mig i sala på eftermiddagen idag. åkte hem å käkade lite satt vid datorn å sen duschen.. sköönt.  nu e då lovet slut å njeaa.. mitt lov har varit jätte bra faktiskt, varit både hemma å på fest några dagar. tihi. så nu tänkte ja faktiskt bädda ner mig i sängen å kolla på någon riktigt barnslig film ! 
kyss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0