5 November -

japp jag har vart barnvakt sen igår eftermiddag! trodde inte ja skulle klara detta men de gick riktigt bra ;) fått göra allt som en mamma gör! plocka undan leksaker, städat, diskat och tvättat. fyyfan hahaha :D en dag går men vette fan om jag skulle klara detta jobb i 18år!  haha aja nu är fredrik hemma å väntar nu hem mamma som har vart borta i 1vecka nu på jobbet. känns som hon vart borta i evigheter, så ikväll blir de tacos å mys med min kära familj. skönt att va hemma ibland. även om jag e de rätt så ofta haha.. imorgon drar jag å jonteh på halloween fest i heby. oohh va spännande. nu tänkte jag hjälpa till i köket och senare tänkte jag tända ljus för min faster och farfar som lämnade jorden för några år sedan! saknar mina fina änglar något så otroligt mycket. dom har de nog bra där uppe i himla riket utan smärta å lidande

kyss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0