4 November -

hej.. dålig uppdatering jag vet! sorry för de. minns inte ens vad jag gjort sen ja bloggade sist. i fredags va jag iaf i tärnsjö å träffade hanna å jonteh. kul de hade iaf jag å hanna vill ja ju säga hahaha vi lekte som små barn, vi lekte tv4 nyheterna haha. en låång historia de. åkte hem på lördag eftermiddag å tror ja va hemma resten av dagen . söndag å måndag va ja också hemma. men igår åkte ja till tärnsjö igen å träffade hanna, vi drack å så sen traska vi vidare mot jonteh satt väl där i 10min sen åkte jag till robin sov där å kom hem imorse. så idag har jag bara latat mig, duschat å bara tagit de lugnt. känner mig lite bättre nu men imorse hade jag världens huvudvärk och mag ont. fyyfan för dagen efter säger jag bara! aja för övrigt har dagarna varit helt okej =)  längtar redan till skolan haha. börjar bli drygt med lov. konstigt de där, kanske bara e jag i hela världen som längtar till skolan haha. men anledningen till att jag längtar e för att jag har världens bästa klass, finns inget som klår oss ska ni veta haha. imorgon ska jag passa min kära broder  hela dagen plus natten plus hela dagen på fredag (:  trevlans! äntligen lite tid till honom. ska nog fjäska till de lite å faktiskt käka pizza imorgon tror jag ;) !  nu ska ja sova nattiiiiiiiiii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0