21 November -

dålig uppdatering jag vet. förra fredagen var jag i slavsta med några, kom hem 7 på morgonen gick å la mig å vaknade kl 18 på kvällen. gick ner till kiosken köpte lite candy å där mötte jag emelie å erika å deras pöjkar. gulligt! dom vandrade hemåt så då gick jag med hem å bara slöade framför massa filmer somna halv 4 sen va jag bara hemma på söndagen. å nu i veckan har de bara varit skola, inget mer speciellt. i fredags försov jag mig så va bara hemma å vilade ut ordentligt! och igår va jag i uppsala en sväng träffade på lite kuligt folk. åkte sedan vidare på efter fest i vittinge kom hem halv 8 imorse. hehe nu tänkte jag duscha, sedan soooova är så sjukt trött efter går dagen!

CIAOO <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0