10 November -

godkväll! jaa min morgon började ju jätte fint kan man väl säga! haha vakna av att min käraste lillebror väckte mig klockan va då ganska exakt 06:20 och jag skulle gå upp 07:50 . tack så mycket! -.- de kändes inte lönt att somna om för då skulle jag bli försenad till skolan förmodligen. ja gick iaf upp och käkade frukost med brorsan gjorde oss iordning. sen springer galningen ut å gör snögubbar kl 07:00 när pappa skottade snö. hahaha att han orkar. uusch . jag tog iaf bussen till skolan som vanligt, pluggade som en gnu å fick reda på att jag fått godkänt på alla mina engelska och matte prov! hoppas verkligen att jag uppnår mitt mål som jag har, att bli väktare! ååh de vore en dröm för mig. klarar jag betygen tills nästa år blir de förmodligen ett gymnasium i kista. ''www.sakerhetsgymnasiet.se'' . de e lång rese tid dit så kollar lite smått på lägenheter, får se om man kanske kan få bidrag eftersom att jag är folkbokförd i en annan kommun. nog om de, imorgon är de då skola slutar kvart i tre som vanligt ska väl hem direkt efter vad jag vet just nu, men man vet aldrig. tänkte göra några ärenden imorgon kom jag på nu! .. så nu e de nog sängen som kallar måste sova ut inför imorgon!  hörs imorgon

godnatt kyss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0