Patetiskt

Nu loggar ja ändast in för att jag vill skriva av mig. Behöver lätta på mitt hjärta lite. Ni behöver inte bry er om detta om ni inte vill.

Jag är så jävla trött på allt skit snack. förstår inte hur folk pallar med att snacka så mkt skit egentligen. de e ta mig fan helt jävla otroligt. vet inte hur ja ska få ur all min illska å allt mitt hat mot dom människor som gjort en så ledsen å sårad. förstår mig verkligen inte på dagens samhälle. asso ja menar de killar säger om oss tjejer de e ju helt kränkande. att man e hora hit å dit bara för att man umgås å pratar med andra killar. tycker faktiskt att ni killar borde ta åt er av de här ifall någon läser detta å sen tycker ja absolut att ni ska söka upp på typ google.se å se vad ordet ''hora'' betyder !! är de så att allt handlar om svartsjuka lr vad är de för fel på er? vad finns de att säga om er killar då? neee ingenting.. de e bara vi tjejer som får skiten, de e vi som får alla jobbiga rykten, de e vi som får massa ångest å mår dåligt för vi vart med fel personer osv.. killar tror att de e latch att bara dra ut en kommentar från ingenstanns till en tjej. men hallå, snälla? tänk er för innan ni säger något. de finns faktiskt något som kallas för känslor. ni killar kanske inte får skuldkänslor när ni dragit ur er ett fult ord, men de kan vi tjejer få. varför ska de vara så orättvist. kan inte vi tjejer få kalla killarna för ''horor'' också.  så får dom känna hur de känns. asso folk borde inte lägga sig i andras privatliv överhuvudtaget. man ska behandla andra så som man själv vill bli behandlad och rätt ska vara rätt. vafan killar ni borde mogna till er lite nu, tänktänktänk innan ni säger något. ni förstår inte hur sårad en tjej kan bli utav dom små fula orden. är så jävla irriterad så ja vet inte vad ja ska säga nu lr hur ja ska sluta.  men ja sätter en punkt för detta nuuu å hoppas att ni förstår hur ja tänker?  .. 

                                                                              
                                                                                 ♥                         



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0