Ingen rubrik

tjaa tjaa. nu ligger ja i sängen. skulle ju egentligen sova ute i alunda i natt men de blev inte så. fast de gör inget. vart med alice hela dagen istället. kul de hade vi! haha.  fotobrudarna ;) först va vi i skolan, sen gick vi hem till mig å prata om allt mellan himmel å jord, vi käkade glass å drack te också. muuuumms =D dagen har iaf varit bra och nu e ja sjukt trött. tänkte tvätta bort sminket å dra på mig ett par mjukis å lägga mig i soffan å kolla på den nya filmen med wallander ''döds ängeln''   den verkar bra. sen ska ja nog nana kudde, om ja inte råkar somna i soffan då så klart. haha..   imorgon börjar ja kl 10 blir ändå ingen sovmorgon för mig, måste dra mig upp kl 7 då mamma väcker mig. annars kommer ja råka somna om å typ vakna vid 12tiden. å de gillas inte.  måste tänka på betygen i år (y) och kl 15 har ja möte med socialen, inte för de kommer blir sådär jätte kul då men. måste man så måste man. efter de vet ja inte vad som kommer hända, ska väl hem å ta de lugnt bara. om ja inte ska träffa någon då va klart. tv:n kallar på mig :D 


kissi kiisss <3 :*





Om du lurar mig en gång är det du som är dum.
Om du lurar mig två gånger är det jag som är dum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0