2 Januari -

goddagens. ska börja med att berätta om kvällen igår. hehe.. ferman å evin kom å hämta mig från gränby sen åkte vi till lidels parkering typ satt å rökte å chilla. sen skulle ferman till sin bror i stan så ja å evin åkte med. sen när vi kom till stan mötte vi ali så vi åkte med han till gottsunda. men när vi åkte igenom stenhagen hade en kompis kört av vägen så de va poliser å ambulanser överallt. de va så jävla hemskt ville bara gråta :( aldrig sett något sånt i verkligheten. men iaf sen beställde vi vodka å redbull haha så åkte vi vidare hem till ali. när vi kommer dit så drack vi å lyssna på musik å prata å så.. evin skulle träffa hashem kl 22 tiden men de blev inte så för hon ville inte dissa mig sa hon hahah (gullunge) så vi skjutsa henne till salabacke kl 23 så åkte ja å ali tillbaka till honom. sen skulle ja va hemma kl 2 men ja glömde bort tiden så mahmoud ringde å bad mig komma hem fort för mamma va orolig. så aa ja fick skjuts till gränby igen. vi plocka upp alis kompis som skulle till stan å sen plocka vi upp peri från stenhagen hehe så åkte vi alla hem. mamma låg å sov som tur va hahha.. så idag vakna ja typ kl12 å ja tänkte ringa evin sen johanna å röka å sen duscha å fixa mig för sen ska ja till gottsunda igen å träffa mahmoud. vi har mkt att prata om haha.. skriver imorgon


pusssssssss :*

Kommentarer
Postat av: alice

fin design hihi :) jag har gjort en till och håller jusst nu på att göra en tredje design :) <33

2010-01-10 @ 20:55:14
URL: http://lovelya.blogg.se/
Postat av: Jossse'

hehe riktigt fina designer. hoppas de är okej att ja lånar dom lite hihihih :)

puss <3

2010-01-11 @ 15:36:13
URL: http://josefinetarrier.blogg.se/
Postat av: alice

ja men det är klart haha det är därför jag har gjort gumms <3

2010-01-12 @ 23:19:06
URL: http://lovelya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0