17 Januari - Hmm..

hellu.. idag är ja trött men inte så trött som ja brukar vara. är verkligen en latmask, undra varför? haha.. ska till läkaren på måndag och kolla upp de. har problem med maten de kan vara därför. men jaja. just nu plattar jag håret å är sjukt röksugen, ska ut å ta en cigg snart. senare idag vet ja inte vad som kommer hända, de får vi ta reda på snart också haha.  vaknade kl 11 av att min lillebror sprang in på mitt rum men somnade om igen å vaknade kl 13 av att mamma kommer in på mitt rum. så ja fick gå upp i vilket fall haha.. måste lägga mig tidigt ikväll så ja orkar gå upp kl7 för att gör mig iordning inför skolan :( fan va trisst.  aja ciggen väntar på mig.  ciaaaoo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0