16 Januari - Ny familje medlem planeras!

ja hejsan..  de finns något jag tänkt på länge, det är att ja vill ha en egen hund. en pinscher. dom är hur underbara som helst å söta med. jag vill verkligen ha något som bara e mitt. vi har ganska stora diskutioner här hemma nu om hund. de låter inte så jätte bra men mamma kom in till mig nyss å sa att vi får vänta till sommaren, de blir lättare då eftersom att det är ja som ska uppfostra den och ta hand om den. då får ja några veckor på mig under sommarlovet att få den till att vara rumsren osv.. skit bra . det är mkt som måste planeras. hund är inget man bara skaffar och dom behöver mkt tid och kärlek. jag har väldigt mkt tid över, går inte fulla dagar i skolan. går 3timmar så de e ju helt perfekt. sen kostar det men tror mamma kan hjälpa till i början tills ja hittat ett helg jobb som ja just nu söker efter.  tror de kommer bli ganska bra. får fortsätta prata igenom detta så vi alla är överens om att ha en till i familjen! (y)
från det ena till det andra.. idag tänkte ju egneltigen ja å mamma gå på bio. men vi orkade verkligen inte så vi har bara legat i soffan å tagit de lugnt. lr njea de blev inte så jätte lugnt för kevin sprang runt å runt med sitt nya lego han fått idag hahaha.. ska duscha snart å göra mig iordning sen tänkte ja se om de finns något kul man kan hitta på ikväll. 
ciaoooo :*



här har ni två smaskiga bilder ;)


en pinscher valp



full vuxen pinscher är mellan 45-50cm i mankhöjd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0