15 Januari - Dunder!

hejhopp.. imorse orkade ja inte gå upp ur min varma stora säng så ja gick upp kl 9 å skippa skolan för ja skulle träffa min advokat kl 11.30 . så ja knalla upp å tog en dusch å åt frukost. sprang till bussen. ONÖDIGT säger ja bara.. buss helvetet kom ju inte förens 30min senare. fiifan va kallt å ja kom försent 15min. bra bra bra ! -.-  men iaf. vi gick igenom inför rättegången som ska vara på onsdag nästa vecka. behöver inte dra upp varför här i bloggen. för de är bara mina närmaste vänner som vet va ja snackar om nu. men iaf ja tror allt kommer gå skiit bra. de känns som de iaf. längtar lite faktiskt hihi,,  men aa.. annars idag har ja inte orkat göra så mkt mer. är så otroligt trött förstår inte varför. imorgon ska ja på bio med mamma, vi ska kanske se Avatar 3D, späääännande =D sen efter de ska ja nog träffa eddie, vet inte vad vi ska hitta på men de blir säkert kul ändå :).. just nu sitter ja med ett glas vitt vin hahah gott. tänkte gå ut till vardagsrummet där resten av familjen sitter å myser i soffan framför ''jerry springer''.  skriver kanske mer imorgon.

ha en underbar fredagskväll allihopa å drick inte för mkt, de e en dag imorgon också haha..



puuuuuuuuuuuuuusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0