11 Januari - seg blogg

Hej allihopa. är väldigt seg på att uppdatera min blogg. men hoppas inte de gör något. det har hänt lite tråkigheter så har faktiskt inte orkat blogga. så ja skriver när ja orkar tror ja blir bättre hehe så ni vet vrf ja kan vara seg..
men jaja. minns knappt va ja gjort dom senaste dagarna, ska försöka tänka efter lite. jo juste jag har varit i stockholm och jobbat på ''husdjurs mässan'' massa hundar va de där å ja bara älskade de. nästa familje medlem blir inte vovvsing ! de skriver ja mer om senare lr nått. sen har ja sovit i alunda hos min kontaktperson. vart med lite kompisar å så också.. ååh idag skulle ja gå upp kl 10 egentligen men ja vaknade inte av väckarklockan så ja vaknade kl 1 ! fan också., ja skulle träffa eddie då . så nu får vi träffas senare lr någon annan dag. synd :(
ajaa. inte hunnit göra någonting idag. tänkte duscha snart å göra min iordning så får vi se vad som händer sen.

pusssssssssssss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0