1 Januari - år 2010

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!!
de känns konstigt att de helt plötsligt är ett nytt år. Hoppas detta året blir bättre än 2009. Finns bådde bra å dåliga minnen från 09. Så tänkte börja om från ruta ett igen å göra något bra av mitt liv. Ska försöka sköta skolan så gott de går å sköta mig själv lite bättre. Förra året kände ja knappt någon mening med livet allt va katastroff. Men nu jäklar ska de bli ändringar. Börjar snart på gym vilket ja känner är ett bra å positivt sätt att sysselsätta mig med på veckorna. aja ska inte låta så deippig nu haha. men igår så firade ja å familjen nyår ute i morgongåva hos mammas å fredrics vänner. mysigt va de. massa snö å massa vackra raketer med olika färger haha. Kevin vart lite rädd men de gick fort över. han stod inne å kolla igenom fönstret istället, jag va exakt likadan när ja va liten heheh.. så kan de vara. vi sov över där å åkte hem idag vid 15tiden tror ja. vi lämnade pia på hennes jobb sen åkte vi å handla. å ja köpte hårfärg så jag har färgat de mörkare nu. de blev ganska så bra faktiskt. imorgon ska ja träffa mahmoud tror jag :) vet inte vad vi ska göra men vi kommer väl på något. hehe.. nu tänkte ja faktiskt gör mig iordning för ja ska åka till gsunda med evin.

puuuuuussss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0