jaja!


de måste bli ändringar på mitt bloggande. MÅSTE verkligen MÅSTE fortsätta skriva, jag brukar skriva i ca 3dagar i rad sen stoppar de!. nu får ni fasiken på minna mig ordenltigt =). Jag har raderat mina förra blogg inlägg för att börja om med nya saker. de e ju trotts allt ett nytt år också, så de e ju super bra att följa upp allt jag gör på vardagar och helger..
men jaja.
  

 Dagen började med att jag va skit trött, mamma kom in 5gånger å försökte få liv i mig men rörde inte en fena. låg kvar å somna om, till slut runt 12tiden kom Evin å väckte mig på RIKTIGT :O. sedan tog vi oss en macka å knalla iväg mot skolan. Är riktigt riktigt trött. Det har varit ett långt å roligt lov som ja inte kommer glömma :) spenderade all min tid med älsklings Peri. Vi har festat i sollentuna hos några kompisar å så har vi varit hos några i gottsunda också, å så har vi sovit över hos Emzy, sen har de varit lite knas med killar (som vanligt). varit i fyrishov å badat å maassa massa mer :D. tack för att du har gjort mitt lov så roligt peri<3 :) 

men men..   senare idag tänkte ja inte göra så mkt. mest ta de lugnt bara å hoppas på att få vara med Peri några timmar. sen e de väll en dusch som gäller å sova =D      skriver mer i morgon  ciaaao <33  / j'







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0