18 December - sen uppdatering och snart jul!

Heej igen :) de var verkligen jätte länge sedan ja skrev ett inlägg i min blogg. hade nästan glömt bort den :( fyy skämms!.. Jag ska försöka ta tag i bloggen igen å skriva lite om hur mitt liv å min vardag ser ut. de har hänt en hel del sen ja skrev mitt senaste inlägg både bra å dåliga saker. som vissa utav er vet så bodde ja hos en jour familj i östhammar och blev sedan förflyttad till vänge. Jag fick flytta hem precis lagom till sommarlovet. Sommarlovet var inte sådär jätte kul. Peri vart bort rest i 1månad så hade verkligen iiingenting att göra. Låg mest i poolen ute i Vittinge hos Fredrics mamma och solade hela dagarna. Festat lite här å där kanske. Men inget större så. Snart är de jullov å hoppas verkligen på att de kommer bli DUNDER. Julafton ska ja fira hemma i Gränby med familjen å nyår firas förmodligen ute i Morgongåva hos mamma å fredrics kompisar. Det blir säkert jätte bra. Johanna hänger nog med ut på nyår :) vi får väl se hur de blir med de..  inatt ska ja iaf sova över hos min kontaktperson i alunda, vi har precis bakat pepparkakor och gjort julgodis. Vi ska på julmarknad imorgon å efter de ska ja hem å så sen blir de väl fest som gäller med johanna om hon vill med höhöhö :)  skriver mer sen lr imorgon om ja hinner.

pussss <3 :*




jag saknar dig så jävla mkt </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0