trivs inte på landet, stan är bäst (Y)

ja heejsan.. de va ett bra tag sedan ja blogga sist. men nu är ja tillbaka med mitt tjööt haha..
som ni vet lr som dom flesta vet så bor ja ju inte hemma med min mamma längre utan ute i skogen hos en jourfamilj för tillfället och ja hatar verkligen landet.. men iaf. igår va ja en sväng in till uppsala å fick träffa min älskade familj och kära peri som ja saknat så grovt mkt. lillebrorsan kevin hade barnkalas så fick vara den lilla barnfröken som hitta på lekar å då vart de då fiskedamm å limbo (Y) :) lite tråkigt för mig men dom hade de iaf roligt.. hahaha.. sen gick ja då å mötte upp peri vid cykelbanan sen gick vi hem till mig å fika å åt mat å tog en cigg. sen sprang klockan iväg nåt så fruktanssvärt så de va dags för mig att åka tillbaka till skogen , bussen skulle gå 18:20 och ja hann precis. sen va dagen nästan över. snacka en stund med Narin i telefon som ja inte träffat eller pratat med på månader. så de va lite roligt. sen somna ja runt 23 tiden och vakna halv 1 i morse :D hahaha. sovit hela 12timmar.. men idag kommer de inte hända någonting. vill bara ha tisdag nu nu nu för då får ja träffa mamma igen. å sen får ja träffa henne på onsdag torsdag också å även lördag å söndag. sen bär de av till en annan familj som bor i uppsala. så de blir närmre till skolan å stan. men men.. nu har ja inte så mkt mer att komma med så ska sätta en punkt för detta å kanske försöka få tag på peri.

puuss pusss, ha en underbar och solig vårdag <3

Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag längtar tills vi ses igen.. vi saknar dig, våran lilla josse.. Puss å kram mammi Fredric och Kevin

2009-04-05 @ 18:46:42
URL: http://www.famille.se
Postat av: Josefine Jooosssseee ;D

2009-04-05 @ 21:14:18
Postat av: Josefine Jooosssseee ;D

älskar å saknar er mest min underbara familj<3

2009-04-05 @ 21:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0